Nonsens - Skitsnack - Bullshit - Rappakalja - Blablabla

Hm, varför ska man ge, ge och ge? Du kan ju åtminstone ge oss en ledtråd om vem du är? =P
Sitter här just nu och snackar med två stycken om just DIG. Även om det är "kul", så börjar det bli irriterande, haha.

Idag såg jag sooolen! Himlen var så där härligt blå, och inte ett enda moln syntes. Jag kanske bara inbillade mig men det kändes som om solen också vääärmde kinderna.
Snacka om vårkänslor, aaaaaaaaah! Måste köpa nya skor, jag kan inte gå runt i mina trasiga. Snart börjar de smula sönder, helt seriöst, haha.

Söta Sofia berättade idag att hon sett en svart toalettsits på Biltema! För ynka 129 spänn. Gissa om jag ska köpa. Hoppas bara modellen passar.

Ibland förbannar jag det faktum att jag faktiskt är döööv. Men jag kom ju bort från lilla Sandviken tack vare det. Det finns INGENTING där. Puuuuh. Hade nog kvävts. Haha.

Jag och pappsen var i Sandviken i onsdags på en blixtvisit då farfar fyllde 75, och då skulle ett par av mina kusiner ut på "stan". Muhaha, den där ytan får inte kallas för stan.

Det finns som sagt verkligen ingenting där, förutom ett par fina inredningsbutiker. Inspiration och Trivsamt. Jag har varit på jakt efter ett nytt duschdraperi, och jag vill inte ha nån ljusblå med fula fiskar på. Förlåt till er alla som har. De kan vara fina, men de kommer inte in i mitt badrum. Den sista affären hade mitt duschdraperi, för 99:-! Jag ville ha ett grått eller svart. Eller rosa, började jag acceptera. Det finns ett på FinRummet, men det kostar 249:- eller något. Lite väl mycket för mig, knegarn, just nu. Men nu är det bra. Draperiet är mörkgrått, fint och i bra material. Kärlekkärlek till  IKEA men deras billigaste variant borde förbjudas!!!! Blääää material till tusen. Rys rys.
Jajaja, jag längtar tills flytten. Förlåt för tjatet =D

Tålamod är en dygd.

Kommenterat
Postat av: Sandra

Ha ha :D Återstår att se om Hm ger oss ett ledtråd ;)

Postat av: litto

så det var sol i örebro idag? orka, i vänersborg var det bara molnligt och riktigt kallt. har bara min kära vårjacka här. =(

2008-02-11 @ 23:41:21
URL: http://littoindapark.blogg.se
Postat av: Hm

Wohoo!! Fan, måste jag ge ledtråd?? snälla låt mig slippa göra det!?
Vad har jag gjort för fel?? :-D har ni snackat om mig om vad? berätta!! :-D

2008-02-12 @ 06:55:32
Postat av: Emma M

Haha den här "Hm" är allt ett mysterium ;) Tänkte bara tillägga att Sandviken werklich är dött! Jag är glad att jag bor i Gävle då jag är på hemvisiter :D

2008-02-12 @ 09:20:06
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Pernilla

Vi ses på lördag!! Längtar! *kramisar*

2008-02-13 @ 17:59:42
Postat av: Emma

Ja men precis, att solen kan göra så mycket! :) Det har väl varit grått och tråkigt för länge gissar jag på. Med mig är det bara fint, hur är det med dig? :) Med jourhemskatten är det också bara bra, en som mailat igår och var intresserad av honom så jag håller tummarna. :)

Vi ses!

2008-02-13 @ 18:43:32
URL: http://banny.blogg.se
Postat av: Ida

Ha ha... Tycker också att pappan Rufus är sjukt snygg, men sonen är snäppet.. bättre? Nästan förbjudet att ha så många snyggingar i en och samma serie ;) Svart toalettsits låter hett, jag köpte också en ny toalettsits nyligen, en tråkig vit en men den fick duga. Sjukt att en ynka toalettsits och duschdraperier kan påverka rummet så mycket, ha ha! Vart flyttar du? : )

2008-02-13 @ 22:20:22
URL: http://www.bblue.blogg.se
Postat av: Antonia

Åh inte han igen! Jag har inte kollat på din blogg jätte länge och jag drog upp just han - Hm med tjejerna, eftersom jag får ju massa konstiga kommentarer av Hm.. så berättade Fanny att du brukade oxå få kommentarerna av Hm. Eller hur, CREEEPPYY! Annars hur är det med dig då? Kramis

2008-02-16 @ 01:06:22
URL: http://www.metrobloggen.se/antoniachic

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: