Ett tecken på ålderdom?

Så var det med min sovmorgon. Sådana existerar tydligen inte längre för mig... Klockan är inte halv elva, och jag har redan lekt med katterna, städat deras kattlådor, tvättat lite, sett premiäravsnittet av Private Practice (spinoffen till Greys Anatomy)..... Har jag blivit gammal?

Idag har jag ett litet val, att göra eller att inte göra? Det återstår att se.

Kommenterat
Postat av: eDDIE!

Sjukt! Ja är rädd för ålderdomen pga dig z

2008-03-22 @ 13:40:35
Postat av: litto

lagom till påsken, då blir du en påskkärring ;)

Postat av: sofiaw

haha, har samma problem som du :S har varit ledig i flera dagar nu och tror du att jag har fått legat o sovit till kl 9, typ? nähä, max sjutiden isåfall! börjar bli trött på det nu... :)

2008-03-23 @ 10:37:05
URL: http://www.wiksofia.blogg.se
Postat av: S

Hi hi, tack! ;D Ha ha jaså du, låter inte så dumt faktiskt... Att få äta vad man vill... Obegränsat med bensin - nice :D Har haft det mysigt! Det var inte soligt varje dag men det var i alla fall 20 grader typ och det dög :) Shoppat, ätit god mat och varit med familjen för det mesta :) Bland annat var vi ett par turister för en dag då vi kollade på drakgrottorna. Supervackert. Väl värt att vara ett par turister för en gångs skull med andra ord ;) Hur har du haft det då? :)

2008-03-23 @ 12:54:04
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Annso

Hehe, tant-Hanna! Eller så är det så att du gått upp tidigt så många gånger nu att kropp-knopp har vant sej;) Så blir det varje lördagmorgon för mej men sedan på söndagen kan jag sova lääänge -underbart!

2008-03-26 @ 15:06:45
Postat av: Jossan

Private Practice är jätte bra :)

2008-04-03 @ 01:51:03
URL: http://greysanatomyfan.blogg,se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: