parkas i park

image234

Sådärja, nu har jag köpt parkasen.
Tog en titt på ekonomin, och tänkte "vad fan, jag lever inte över mina tillgångar, och jag jobbar faktiskt fem dagar i veckan!" så nu är den min. Hade spanat in sådana ett tag, och igår såg jag den. Rätt fin. Ska försöka knäppa en bättre bild. Lite glansig, från Blu di Blu.

Om ni lyckas se att det är en hund, så är det Pluto, Saras grannes galna, men toksöta byracka. Han bara la ner sig i snön och asfalten och... spelade död? Vi försökte putta upp honom, men han var som ett segt gelehallon.. Totalt avslappnad där på marken. Nåja, efter någon minut var han som vanligt igen =D Hundar är mysiga...

Och vårkläderna helt sanslöst underbara... Hjälp, haha.

Kommenterat
Postat av: Annso

Åh vill oxå börja handla vårjacka etc=) Vilken goding till vovve då;)

2008-03-20 @ 08:39:27
Postat av: Sixxor

*Garvar* vilken superskön jycke!! :D


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: