vattnig tapetångest =D

image240
Tack LINDA för festen igår! Skoj med tema! (black 'n' blue)


Vilken skön helg!
De där dagarna i Karlskoga var välgörande. (30 min från Örebro med bil)
Karlskoga.... Det är en riktigt liten stad, hehe. Men staden har något som Örebro inte har, och det är en sjö där mitt i. Vi får ju nöja oss med fusksjöar á la Alnängsbadet aka Pölen. Blä. Jag blir alltid så tillfreds när jag befinner mig nära vatten... kanske för att det är källan till allt liv? Och ändå dricker jag knappt något vatten. Får försöka bättra mig på den punkten.

Sara gjorde mig sällskap till Karlskoga i torsdags så vi tog en tur upp på stan. H&M finns där i alla fall haha, och ofta finns det fina restplagg kvar. Sådant som tagit slut direkt här. Härligt. Gjorde även mitt första besök hos den omtalade inredningsbutiken Hus Nr 4. En riktigt mysig butik med dov belysning. Det kändes som om man var på besök hemma hos någon med massor av prylar. Riktigt prisvärt, dessutom.

Tapeter. Bara ordet ger mig ångest. Funderar just nu på en jättemörk fondvägg då det ändå är så pass ljust i vardagsrummet/köket. Typ svart och mönster. Såg en fin tapet på Krafft förra veckan... Får låna hem tapetböcker.
Målet är att ha det klart till i mitten av maj. Hinner väl inte ens blinka. Gulp.
image226

Kommenterat
Postat av: Hm

Vad roligt ni har haft det i karlskoga. Kanske kul att hälsa på men att bosätta där hela livet??nää?!?
Väntar fortfarande på vad ni har snackat om mig. Börjar bli otålig nu. :-D

2008-03-25 @ 20:12:07
Postat av: linda

tack själv ;)

2008-03-29 @ 16:54:54
Postat av: Askungen

Andas... men vad blev det för tapeter, visa gärna en bild på tapeter, vilken du som har valt... !


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: