kristallklart

filmade på frimis idag  till vår (förhoppningsvis) lyckade pjäs.
här nedan kommer lite bilder, fler kan jag inte lägga upp innan
premiären den 9 mars klockan 9 ;) det blir nog kul!

sajaan
Sandra, jag och Antonia

klassen
Alla tjejer i min härliga klass. (Johanna,Sandra, jag, Sarah, Antonia och Jenny)


glasögon.....
det är något jag verkligen behöver, suck! fick ett ryck idag och ville testa Sarahs
och Sandras brillor.... aah, kommer inte kunna välja mellan dessa hundratals
par hos optikern... men kommentera gärna vad ni tycker! (vilken sorts alltså...)

sarglas
Här testar trötta jag Sarahs brillor..

sandglas
Och här är Sandras....


Jag är lycklig! Hittade ett par urbilliga svarta stuprörsjeans idag på stan!
Det är sant att såna byxor får låren och rumpan att försvinna v love v  ;b
Ser fram emot lördag jättemycket, är så taggad inför att gå ut. Det blir ett
skönt gäng och jag har ledigt imorgon. Sticker snart till Sofia och slappar...
Imorgon kanske det blir en ridtur med Johanna, Rosie och Marren.
Vore härligt med lite galopp över ängen.....
Då känns det som att man flyger och... helt enkelt glider.

OC-kommentar :
Seth slutar aldrig att vara rolig ;D Lika lite som Julie slutar vara en sådan satmara. Hade lust att slå sönder något på hennes huvud.... Uhh. Och jag vill fortfarande ha allt som Marissa & Summer har på sig i serien... Bad!

ps. H&M kläderna verkar komma imorgon...................?!

Skickar iväg en virtuell slängkyss till alla som njuter av livet....!


Kommenterat
Postat av: Bibbeee

happ, första bilden där du har smala metallbågar påminner om en pluggis, och den andra bilden där du har tjockare bågar påminner om en föredetta pluggis som är i toppen av sin karriär, det var verkligen karaktäriskt typexempel, du passar som modell för brillor där man vill framhäva karaktärerna och öka på försäljningen av den annars så svårsålda glasögon...

2006-02-02 @ 20:21:05
Postat av: hanna

Hörni, hur tycker ni att jag ska tolka det Bibbe skrev? :p Fri tolkning, säger han bara :D

Postat av: Sandra

Vad söta ni var :) Vi ska väl få se era pjäs? Ha ha, vilken kommentar! ;) Puss

2006-02-02 @ 20:29:49
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: Sandra

Jättesöt klänning, förresten!

2006-02-02 @ 20:30:33
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: Jens

I OC är det Marissa som är den snygge och inte summer, så du vet! kul att se dig idag, det var inte igår direkt.. Du var lika söt som på dina bilder! haha

2006-02-02 @ 21:44:57
Postat av: sarapara

haha du e fett läcker i de lilla svarta! (jeansen, förstås!) shit pommfritt, på lördag skakar vi på våra rumpor, stora som små! :)

2006-02-02 @ 21:49:35
Postat av: adina

En massa bastubad, snörullande, myspys, kylan&värme, varm choklad och buuuus :D förresten så ska du nog ha annat glasses än de du visat upp här. De passar ja men du kan hitta något bättre, i din stil.

2006-02-03 @ 10:54:34
URL: http://adina.blogg.se
Postat av: Isabel

hejar på de grova bågarna - glasögon - ta dessa sådana - men i bärstenbrunafärgen typ -

2006-02-03 @ 11:48:20
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Hej!
Haha jo det är jag det! ;) Kul att du ska skaffa glasögon, välkommen in till gänget! :)

2006-02-03 @ 14:01:34
URL: http://citronsaft.blogg.se
Postat av: Patrik

Hej Hannah

Det lät intressant det där med pjäsen.

Tycker du ser riktigt söt ut i glasögon. Enligt mig passar du bäst i Sarahs glasögon. Har liknande själv, ja.......jag tillhör släktet som också bär glasögon.....hahahaha.

Ha det bra/Kram

2006-02-03 @ 19:18:38
Postat av: Sandra

Ha ha, ok. Det var nog det TSN pratade om för någon dag sen... Ser fram emot det, det ska bli kul! Ha ha, äh jag vet ;)


Puss

2006-02-03 @ 20:11:35
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: Kakan

sarahs glasögon passar dig bäst! jätte fin, vill ha sarahs!

2006-02-03 @ 20:47:52
Postat av: Antonia

Haha läskig att få se mig med i bilden. jaa hoppas du har njutit riktigt av lovet. vi syns väl någon gång under veckan=) näspuss på dig

2006-02-26 @ 20:27:22
URL: http://vanilj86.blogg.se
Postat av: Anonym

den svarta klänningen med ett sidenband högt i midjan - jag säger bara WOW. jag såg rachel (summer, oc, u know:) ha en likadan klänning på en modevecka i paris (tror jag) och du vet likaväl som jag hur fantastisk hon alltid ser ut. Grejen är att jämför man dig och Summer med den klänningen så var du snyggast. Det säger väl det mesta!!=)

2006-03-05 @ 17:22:39
Postat av: charlotta potta

glömde skriva vem som tyckte att du såg så fantastisk ut i klänningen :) hoppas du inte blev besviken nu när jag avslöjar att det bara var jag och ingen snygg, sexig, himlig beundrare :P

2006-03-05 @ 17:24:06

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: