lolish lollipop


Snö, du är vacker, men i vägen, så smält och försvinn!

Grr. Men nu blir det härligt med en vit vecka, glida nerför backarna med solen i ansiktet (?) för att sen komma hem till den varma stugan röda om kinderna och helt utmattade, men glada...

Vi (Jag, Sofia, Jenny, Elin, Johanna, Joona, Malin, KJ, Eddi, Thomas, Vahid och Johan) åker till
Stöten imorgon.
Hoppas på en skön gemenskap, lyckad matlagning - haha, kvinnliga pokervinster, härligt väder, inga brutna ben eller skidor och en massa skojiga bilder...  *smajl*

Neej, nu måste jag hoppa in i duschen, Sara kommer när som helst.... Försöker skriva igen ikväll.
Annars, take care!




Kommenterat
Postat av: Sara Rasmussen

D tror jag allt att det blir..! Plus ni blir också lite röda om kinderna, om vädret blir fint. Hehe, glöm inte och att ringa mig!


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: