oh oc


trött.

men snart är det HELG igen! helt ofattbart, seriöst. vi bara glider runt i skolan nu, repeterar på våra två pjäser. den ena, vår moderna shakespeareuppsättning blir nog en hit! ;p
för en gångs skull har jag valt nåt intressant att skriva om, Voltaire - det är en kul karl tror jag ;b

I penningfrågor har alla samma religion.

Konsten att tråka ut är konsten att säga allt.

Det onda har vingar, det goda rör sig med snigelfart.


var nyss hos lasse och tvättade lite. snart är kameran min ;)
pustar nu ut innan jag far igen, denna gång mot adolfsberg och sara. gash, inga h&mkläder än! arghh.
det finns typ inget jag vill ha på stan.. sug. får kolla om emma kan sy något till mig snart igen. I like!

hm. måste åka till karlskoga snart. så länge sen sist. men när ska jag hinna? =(
(mattie, grattis till drömjobbet! aviis)

ikväll är det OC-premiär! blir skönt att återse gänget igen, alltid lika
snygga Summer, roliga Seth, allvarlige Ryan, coole Sandy, alkoholiserande Kirsten och smala Marissa. YEEEAAH!
 (orkar ej länka mer..)


cíao bella!

Kommenterat
Postat av: Sandra

Hej :)

Förlåt om det dröjde med svar. Ha ha, det förstår jag ;) Mmm. Jag kollade på en hel del avsnitt av CSI helt själv istället eftersom John var ute och festade. Dock var det inte så dumt att kolla på CSI en lugn fredagskväll :) Verkar som att städningen hos Lasse är på väg till sitt slut, härligt. Ah, just det. OC.... Jag glömde att kolla på den igår :( Får väl kolla om det finns någon repris imorgon.

Förresten så läser vi Candide (Optimismen) nu. Den är skriven av Voltaire ;)

Kraaam!

Postat av: Sandra

Tycker om din blogg!

2006-02-02 @ 17:55:54
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: Sandra

Ha ha, jo jag vet... Minsann.. men jag har inget kul att skriva om... Jag vill ju inte precis plåga mina läsare ;) Candide, jo du. Jag blev ju tvungen att läsa den (Lasse, ni har väl också honom... Då vet du väl ungefär vad jag menar ;) ... ) Det är dock inte någon bok som jag själv skulle ha valt (verkligen inte)... Men den var bra. Ironisk, rolig och dråplig. En ganska lättläst bok, men den gick väldigt fort fram så ibland var man tvungen att tänka efter vad det faktiskt var som hände.


Puss

2006-02-02 @ 20:20:36
URL: http://rabarbersaft.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: