unnecessary to know

jag måste verkligen bli sömnig, klickade runt på folks bloggar och hittade den här...

1. vad heter du?
Hanna Margaretha Cederström
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? inget annat än mitt, det är ju jag
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? linnea
4. vilket stjärntecken är du? kräftan
5. vilken årgång är du? 86
6. vart bor du? örebro
7. bott utomlands? nej, men i framtiden, förhoppningsvis
8. flyttat antal gånger? sex, eller åtta, nio... hur man nu ska se det =)
9. vart skulle du vilja bo? där det är livat men ändå nära till sjön...
10. vilken skolklass? trean på gymnasiet
11. vad vill du bli när du blir äldre? arkitekt eller psykolog kanske.

UTSEENDE
1. hur lång (liten) är du? 163
2. hur mycket väger du? jag vill inte veta... :D
3. hårfärg och frisyr? blont, rakt, uppklippt, lugg sen ikväll (sara luggade mej :P)
4. ögonfärg? gröna
5. mest nöjd med? ögonen
6. minst nöjd med? ridlåren
7. skostorlek? 37
8. glasögon? japp, men använder linser... (annars otroligt svag för stora solisar...)
9. har du några piercingar/tatueringar? nej

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? svart, lång dunjacka (everest) men längtar tills jag får sätta på mig min älskade skinnjacka..
2. vad använder du just nu för skor? sneakers, mina vinterboots har jag ännu inte lagat...
3. favoritfärg på kläder? rosa... *flin* marinblått och vitt funkar alltid...
4. favoritmaterial på kläder? humm?!
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? allt.. cityshorts, linnen, toppar... sommar kom, kom! så mycket roligare då...
6. favoritaffärer? alla där de inte massproducerar....
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? runt sju hundra kanske...
8. favoritmärke? tja. ida sjöstedt gör söta klänningar.. måste äga ett par "scannajeans" nån gång, de skannar hela din kropp och sen syr de upp jeans som sitter som gjuuutna på just Dig.
9. vad är stil för dig? för mig är det när jag känner mig som snyggast...

DITT (RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Lagom stort för mig, 41 kvm..
2. vilken färg på tapeterna? mest vitt, sen en beigevit mönstrad fondvägg i köksdelen, en cappuccino/kaffe latte hall är på gång...
3. vilka färger går rummet i i övrigt? vita väggar, beige soffa, bruna möbler, rött tvskåp (lack, ikea) och detaljer i de färgerna...
4. favoritmöbel i rummet och varför? soffan, den funkar till så mycket ;D
5. vad vill du ändra där inne? skulle vilja bygga ut... :p
6. vad har du där inne av följande:
a) tv?
japp
b) video/dvd? dvd
c) dator? ja, älskar min bärbara
d) stereo? nej men en bärbar cdspelare nånstans...
e) telefon? nej, men mobil...
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett tattocenter, en pizzeria, en blomsterhandel, en liten skymt av en park, bilar och människor....
8. vad gör du oftast i ditt rum? allt möjligt, men oftast så vilar jag... =)
9. vem förutom du brukar sova i din säng? min nalle =)
10. favoritpryl i rummet? kanske mina kökstolar eftersom de är så unika...

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Erik
2. var har du i din:
a) jackficka just nu?
Plastkorten, passet, uppkörningslappen, nåt läppbalsam.. skräp.
b) skolväska just nu? i vilka av mina många...? :p
c) handväska eller liknande just nu? all skit du kan tänka dig, förutom mat och äckligheter =)
3. vad är du beroende av? choklad, sömn, skratt
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lipsyl använder du? rosebud, försvaret, lypsyl...
6. vad tror du på? optimism
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? - 
8. vad köpte du senast? hundra pokermarker till. svarta, till mina röda... :)

9. har du nåt husdjur? förutom dammtussarna under sängen? nej.
10. vad bor du i? mysig liten etta

GREJER
plånbok: inget... måste skaffa mig ett...
tandborste: vit och mörkrosa... helt okej!
smycken: älskar mina pilgrimsringar... aahh!
solglasögon: stora!
underkläder: tittar man i min byrålåda finns alla regnbågens färger där... tänk pastell... :P
nagellack: ljust, diskret..


Ahhh är jag klar nu.... Fort det gick =)

Läggdags nu. Viktigt.
Ses om en vecka, gott folk!
H



Kommenterat
Postat av: Isabel

kul att få veta litet om dig - men men menade du att du ville veta hur cambridgekuren fungerade?


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: