pudersnö och änglar

herregud, det är verkligen kallt! vi bara darrar som asplöv i skolan hela dagarna och jag puppar in mig i täcket innan jag kan somna...usch. vi borde inte ens få gå i skolan!

jag längtar så tills jag kan cykla till skolan i kjol med solen i ansiktet och med vetskapen om att sommaren är på ingång.....aaaah!

några flickor i mitt liv
sitter här och pratar med bambi på msn, det är väldigt kul att vår relation bara blir bättre och bättre.... =) samma sak med lillsara, den lilla tjejen är toppen =)
simpson, du får inte bli sjuk igen eller resa bort. bu på dej!
hoppas charlotta s kommer snart och hälsar på, hon är en sjuhelsikes grym tjej. malin k, nu tror jag på allvar att vi har någon slags förbannelse över oss. vi kan aldrig träffas :'(
det finns så många andra jag kan skriva om men jag vill också nämna jenny, en av de tjejer jag respekterar allra mest. vi har känt varandra i så många år, och det blir många, många år till hoppas jag.
vem annars ska kunna läsa mina tankar så bra? ;) ni är underbara.

nej, nu ska jag plöja igenom några mattetal... och lägga upp lite foton ;)



auf wiedersehen!
h.




Kommenterat
Postat av: Sara Rasmussen

gud, vad sött skrivet..! ja, jag är också glad ang vårt relation ;)

Postat av: Bambi

jag är jätteglad oxo att du finns i mitt liv o att vi har det bara bättre o bättre ; )

2006-01-25 @ 23:21:58
URL: http://www.bombo.blogg.se
Postat av: Isabel

Charmigt skrivet!

2006-01-27 @ 07:55:21
URL: http://isabelengwall.blogg.se/
Postat av: Malin

Skoj att du har börjat blogga också! Hoppas att det blir fler inlägg här småningom :) Ajo, jag använder bloggen gratis, man kunde redigera mallen när medlemskapet var på prov innan den gick över till bas, eller öh jag vet inte riktigt hur det går till :P Du, det där med förbannelsen, vi får se till att den försvinner snart, eller? :) Puss

2006-01-29 @ 00:14:58
URL: http://popito.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: