bilddagbok?

ska jag skaffa en bilddagbok? är det okej att inte lägga upp bilder exakt varje dag?


Kommenterat
Postat av: bambi

SKAFFFAAAA ; ) man måste inte fixa in bilder varje daaag, soft ; )

Postat av: saraj

ja, man ska inte uppladdda bilder varje dag.
Som jag brukar säga/skriva till de andra, att det är hemskt viktigt att denne som skriver blogg/nogg/bilddagboken/blogspot med flera, ska själv tycka att det är kul.
Plus man ska ha mål med skrivandet, som t.ex. modeblogg eller skriva för sina vänner/familj eller inredning eller din jobbkarriär eller vad som helst. Men ja, det brukar kännas lättare när man vet vad man vill berätta/skriva/visa med mera.
Om det känns lättare och roligare med bilddagboken, då gör det. =)
Men ja, man måste inte uppdatera bilddagboken varje dag iaf. Det är uppe till varje människa.
jag heter saramaria74 där om du undrar om jag har ett konto där. :D

2007-08-01 @ 19:14:47
URL: http://ogonblickibilder.blogspot.com
Postat av: lillsara

självklart ;p

2007-08-01 @ 22:00:06
Postat av: Sigge

Jaaa skaffa för helvete ;D

2007-08-02 @ 18:48:06
Postat av: Maddiee

GOGO! Vill se dig i bilddagboken ;)

2007-08-04 @ 13:27:43
URL: http://madelicious.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: