lite bilder i nattmörkret

Bjuder på lite bilder innan jag försöker sätta igång med layouten.....!

Smygfotar KRIA som sussar sött i min säng  ///  Med henne i famnen i Oset
(det är ju svårt att ta en bra bild på en pigg hund, så jag fick ta upp henne :D)



Efter båtturen i lördags /// närbild på ekan

Scrapbooking, det ska jag allt prova på när energi och tid finns! Är speciellt imponerad av pekboken här, en sån ska jag absolut göra till mina egna barn. Checka http://swescrapbook.blogg.se/ (Agnes och Tage i djurparken!)
"Taras första sommar" eller något.
Tara, ja det namnet gillar jag jättemycket. Min framtida dotter kanske!
Lugnt nu, föräldrar, jag planerar inte att bli gravid på mycket, mycket länge.

Kommenterat
Postat av: bambi

ohhh så söta bilder på kria, syns ni haft super dagar med henne ; ) hon var shit trött i sommarstuga efter varit med er ;P haha

Postat av: Askungen

Sött...

2007-08-08 @ 14:37:29
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: