lite sol!

BD - Tja, jag vet inte - bilder är skitroliga, men jag får aldrig till den där extra energin att ladda in bilderna från kameran..

Veckoslutet har varit härligt! Kria var mysig och charmerande som alltid, och vädret slog om till jättefint på lördagen så vi stack ut med båten Diana (Rikards farmors lilla eka med en tiohästarsmotor) Säger det igen, Örebro är underskattat. På tisdag är det tänkt att jag och R ska dra ut med den igen, då fullpackad med tält, sovsäckar, maat, och allt annat som krävs för en viss bekvämlighet ute i vildmarken,  och övernatta ute någonstans på en ö.
Kan nog bli en hit.

Så jag har fått åka båt! Och dessutom ätit majs, kokt dock, men det var gott!



På fredag vankas det klubbreleaseparty i Stockholm! Blir spännande. 




Kommenterat
Postat av: yelena

marmaris din häxa?! jag blir flyyyyförbannad :) underbart! vi ses imorrn blondie. Puss

2007-08-05 @ 15:21:19
Postat av: elsa

ska du till releasepartyt? TOPPEN då har jag ngn sällskap..! :) blir skoj, ses snart då ju! :) puss

Postat av: elsa

inga aning hehe. gästlistan är väl lite hemlig hehe ne men så vitt jag vet så ska eyolf och henke också komma, om jag minns rätt. du får fråga erik :) men vet att de sju "ägarna" har totalt åtta gäster var så det blir väl 63 personer totalt på partyt :) coolt värre.

2007-08-05 @ 19:04:09
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: elsa

en bra fråga asg. får väl fråga erik eller ngn :)

2007-08-05 @ 23:29:26
URL: http://elsapelsa.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: