off sol off

bilddagboken får vänta lite till...  eller så tjuvstartar jag i smyg.

Alltså, det här med regnet.

Det funkar ju inte. Inte bara det att de planerade grillkvällarna minskat från typ hundra till noll, vi kommer ju bli deprimerade i höst och vinter. Människan behöver sol för att kunna må bra, man ska passa på att vara ute så mycket som möjligt under våren och sommaren för att minska risken för depression osv under de kalla årstiderna. Och nu när vi inte får någon jävla sol kommer ju alla bli olyckliga :/

Hoppas läkemedelsföretagen tänkt på det, för de kommer ju få tillverka miljontals piller.... dagens sjukvård är ju lika med att dela ut piller, och inte genom samtal - som fungerar i längden. Suck. Mer ljusterapi åt folket!

Men JAG ska till Marmaris om exakt två veckor, mmmmmmm, längtar. Det känns avlägset, löven börjar ju redan falla.... Sommarklänningarna hänger nästan oanvända i garderoben. Alla bikinis som skulle bli slitna av alla bad ser fortfarande nya ut. Jag har inte fått min grillade majs ännu. Och inte har jag fått åka båt, heller.
Men jag kanske hinner.

Soooooolen, kom igen nu vaaaaaaaaaa.


Kommenterat
Postat av: Paola

Duuu har helt rätt! I år har de varit dubbelt så mycket mer receptbelagda mediciner än förra året. Vi behöver verkligen av solen för att må bra!

Postat av: Oskar

Hej Hanna! Kul att höra från dig. Mina badshorts är slitna, för jag köpte inte ens några nya den här sommaren. Mår i och för sig inte bättre av det.
Vi kör ett pillerrace i vinter. Deal?

2007-08-03 @ 02:44:43
URL: http://oskarg.blogg.se
Postat av: Oskar

Haha, choklad och socker och godis och läsk är ju lyckopiller i sig. Temporära i alla fall. Men så länge det funkar så...
Ja, visst är det en tung slogan. :) Men din förra var ju inte så pjåkig heller, riktigt bra.
Allt gott, Oskar.

2007-08-05 @ 12:41:12
URL: http://oskarg.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: