wednesday

Varför blir typ hela garderoben plötsligt så ful när man köpt något nytt? Ni vet, dagen innan gillar man en massa man har hemma, men när man kommer hem med något nytt som får en att känna sig så där fantastiskt snygg, att de andra plaggen bleknar... Suck. Nåja. Shopping är kul!

(jag är numera vääääldigt duktig på shopping, köper BARA det jag verkligen-pi-verkligen behöver/har användning av, klappar på mitt eget huvud!)

Har fått önskemål på bilder av mina kläder å grejer, får se om jag tar mig i kragen å fixar det nån dag. I'll try!
Nu är det ju soligt ute, roligt säger jag! =)
 
Imorgon kväll kommer min favorithund Kria hit, vi ska passa henne över helgen. Blev sugen på lite Kria-upptåg nu när vi ska ut till sommarstugan - för första gången denna sommar, fy faan - så jag skickade iväg ett mess till Sofia och frågade. Visst fick vi det, även om hon är underbar så är det nog skönt med lite hundfritt ibland.
Lovar att ta hand om er lilla tjej, Sofia och Ludde!

Disturbia är helt okej, såg den på bio i söndags med R. Tror den är mest effektiv på bio dock. Jag gillar såna där företagspresentkort, annars känns ju bio onödigt numera...

Snart måste det komma en assscchhsschöööön komedi á la American Pie, Wedding Crashers, Släkten är värst / Familjen är värre, m. fl... Förslag på såna sköna rullar (plattor, dvd?) mottages tacksamt.



Den sjuttonde augusti, skyyyyyyynda!

/ h



ps. Marabou Daim är mördande gott.

Kommenterat
Postat av: mippu

om ingen bio då försvinner filmindustrin.. :S

Postat av: R

Mm men det är trevligt att gå på bio och se på film med dig. Filmen kan vara kass men sällskapet är helt underbart så det väger ju upp en dålig film...
Disturbia - helt ok, min mening.

2007-08-01 @ 21:56:36
Postat av: Johan

kvinnans blod täckt med lustar av I-landsbegär där blödande rosa gelatingodis pumpar runt i ådrarna så det skriker om en. på avstånd kände man lusten likt en fjäder smekande i ögat.
Där vilar en olustig behag i hur en grund men lycklig själ som mår bra av att inte veta livets innebörd.
Puss

2007-08-02 @ 01:54:40
URL: http://www.konsumenttest.se
Postat av: Sigge

Hahahaha, Johan du är bäst! xD

2007-08-02 @ 18:46:20

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: