crappt

förra inlägget blev helt koko så ni kan läsa det här istället om ni vill :) (copy/paste)

jaja jag vet jag är sääämst som inte orkat/hunnit uppdatera!
det har bara hänt SÅ mycket, helt otroligt...

vi vann krampen för femte året i rad, kanske dags att låta karro vinna? så att de inte drar sig ur den mångåriga tradition skolorna har... (sen sjuttiotalet typ) det var en skön dag. måste kolla efter bilder från då vi badade i likkistan på stan. (den där stora vattenfontänen på stortorget vid systemet) vi måste ha varit minst femtio grönklädda där?

studentveckan kunde verkligen inte ha blivit bättre! lite överallt på stan på tisdagen (slutade på MM, var faktiskt funkis!) och poolparty hos Sara på onsdagen, helt underbart. själva studentdagen var oslagbar, vädret var perfekt - eller för varmt kanske men fan, inga klagomål här :p

bilder kommer, jag lovar. sitter just nu vid systers dator på lyft & kran ab i karlskoga, där jag småjobbar lite. numer tituleras jag som slav :D men det är softa uppgifter, stoppa in papper i pärmar, skriva in löner på datorn, jobba nere i källaren i arkivet....

jag ska nog börja jobba snart, så att det blir något gjort här och jag inte somnar...
vet niiii vaaaad? (nej det gör man aldrig när nån frågar... det är en rätt dum fråga egentligen... eller?) nä just det, ;) . jag och SOFIA ska till KROATIEN på lördag! heeeeeeeeelt underbart. längtar så!

TUSEN TACK till alla som bidrog till våra presentkort, det är tack vare er som vi kommer iväg ;)

jävla tangentbord. råkade trycka på nånting och alla bokstäver blev skitstora. orka......

skriver mer snart.

när du läser det här ligger jag nog på en luftmadrass ute på havet och njuter ;)


Kommenterat
Postat av: Annso

Vet Du vad? Näe...:p Du var den bästa "slav" någonsin! Utan dig hade aldrig de ca 65 personerna fått lön som vi stressade med att bli klara med. TUSEN TACK! Hoppas du har det lövely på stranden för här hemma är det regn & grått...
Puss & Kram

2005-07-02 @ 08:25:45

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: