mmmmm

image76

Känns rätt så ofattbart att vi är där imorgon!
Hoppas bara på att vi får ett bra hotell.. Lite surt annars.

Vi tvekade inför ifall vi skulle åka nu eller ej, och det har visat sig
vara ett klockrent beslut: imorse visade tempen på 6 grader!
Ska tydligen bli kallt. Och så snöar det just nu i Härjedalen.

Skrev nyss ut vägbeskrivning till Arlanda, min älskling ska köra oss
och sen hämtar Ludde oss nästa lördag.. Vad hade vi gjort utan dem? :)

Vanligtvis så ogillar jag listor, men packningslistor är kuuul!
Jag har nog skrivit upp ALLT på min lilla lapp nu, det trissar upp förväntningarna...!
Alla som varit där har sagt att Makarska riverian är helt oslagbart med sitt kristallklara vatten...

Nu ska jag jobba tills 16 ungefär då jag åter ska till Örebro. Klockan 19 ikväll ska jag och R på thaimassage.
Undrar hur det blir =D (fick presentkort i julas av mamma) Sen blir det att packa, packa och väääänta på att få åka!
Klockan 16.15 imorgon lyfter vi! (tror jag....!) 
 

Kommenterat
Postat av: jennifer

fan vill åxå resa..Ja jag håller med packningslistor kan va rolig ao lite ångest.. typ det kanske inte finns plats i väskan.. :)

2007-06-16 @ 14:07:48
Postat av: Askungen

Härligt! Men jobbar du nu, sommarjobb eller fått fast jobb? I vilket yrkesområde?


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: