studentbalen



ja, så var den över :p
jag är helt nöjd, balen överträffade faktiskt mina förväntningar - speciellt som de andra hade sagt att det varit segt, tråkigt, blää... allting blir faktiskt vad man gör det till!

även om det är lite trist att studentbalen är över nu, så är det skönt! bara stuuuuuuudenten kvar!
o dit längtar jag att det är helt otroligt!

Summering av balen:
jag själv:
håret blev jättebra (har nu efter två dagar fortfarande lockarna kvar :p) & sminkningen gillar jag. ljust & fint.
klänningen var superfin också, fast jag skulle nog ha valt en annan klänning ändå. nåväl, den satt bra :p
sällskapet:  toppen! jag hade ju den snyggaste kavaljeren oxå ;)
maten: gooood, men efterrätten hoppade jag över. urk.
lokalen: (stora hotellet) lyxig middagslokal, halvdålig festlokal och det var kasst att DJn slutade spela vid ett...

ikväll ska vi titta på rudbeckarnas bal, det är synd att det inte är baler oftare... får spana efter fler ;D

Kommenterat
Postat av: lillsara

ja, du va verkl vacker, hanna! ;) rooosaktigt, tihii.. rätt val, för det är verkl du i rosa!

2007-06-01 @ 17:45:46
Postat av: lotta

Känslan man har morgonen när det är studenten e rätt obeskrivligt. Vill lova att man inte är morgontrött då ;) Jag skutta upp vid 05 minns jag, kunde inte sova längre... hihi.. saknar oxå våra små talks, vi får höras baby kramar

Postat av: Pernilla

Du va vacker på balen.. Jättevacker :)

2007-06-13 @ 23:32:16
URL: http://falk.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: