studentbilder


kisar mot solen i väntan på att få åka till champagnefrukosten hos joona

här framför vi vår grissång på joonas bakgård

avslutningen på sången

promenerar mot risbergska längs svartån

måste ju föreviga denna dag, antonia & jag

den fantastiska naturen runtom vår (gamla.. :S) skola

de där två kommer jag hålla hårt i, de är underbara, jenny & thomas!

tjejer i grisvagnen!

cigarr för grabbarna

snacka om glädje!

jaaaaaaaaaa!

grisens framsida :D

skååål på satin!

det kanske kommer fler bilder, men jag lovar inget =)

nu ska jag fixa frukost & sånt innan det är dags för avfäääääärd mot Arlanda för att kunna flyga mot vår destination: KROOOOATIIEN!

vi ses om en vecka, gott folk!

Kommenterat
Postat av: Annso

Vilka fina & roliga bilder:) Ses snart!
Kram syster

2005-07-02 @ 08:19:24
Postat av: Jim Appelgren

Tjabba nallepuh =P grattis till
studenten..
hoppas ni har d rolig i kroatien.. :)
kram kram

2007-06-16 @ 12:43:34
Postat av: eLi

OH! Härliga bilder! Trevlig resa och ha det så bra i Kroatien :D Kram på dej!

2007-06-16 @ 14:38:48
Postat av: sarah

Hoppas att ni får det häääärligt i Kroatien! :p har varit där och det är fint där! Take care! KRAM

Postat av: kristina

hej kö-hanna!!
oj kroatien. va kul :)
då hörs vi när du kommer hem ;)
have a nice time!!
kraam

2007-06-16 @ 18:19:55
Postat av: yelena

du och sofia saknas häftigt mycket utav mig! BAMSEKRAM

2007-06-18 @ 23:29:01
URL: http://yelenaylivainio.blogg.se
Postat av: Pernilla

Grattis till studenten.. O hoppas att ni får det bra i Kroatien.. Min föräldrar är där nu :). Ha en underbart semester..

2007-06-19 @ 11:03:37
URL: http://falk.blogg.se
Postat av: Emma M

Åh nu saknar jag min egen student igen. jag skrev ut mina bilder och satte upp dem på väggen i en fin och minnesvärd tavla. jag håller med dig om att studentveckan var helt kanon och sååå rolig :) ha det underbart i kroatien, glad att vi kunde bidra :D

2007-06-20 @ 23:31:43
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: Neta

TUSEN GRATTIS igen till min lilla Hanna ;)
GLAD MIDSOMMAR // Barnvakten

2007-06-21 @ 08:49:27
URL: http://wisserangels.se
Postat av: yelena

förlåt att jag inte svarat påå mobilen - har
varit fullt upp och nu är jag i leksand buhu. jag skrev nyss till sofia att jag är hemma den 29 juni kl 18 till 03 på natten då vi far med bilen till arlanda för å flyga till italienska rivieran. NI ÄR VÄLKOMNA ÖVER EN FIKA! PUSS

2007-06-24 @ 21:08:51
Postat av: Askungen

Härligt!

2007-06-29 @ 15:42:27
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: