girrrrly

Sådärja, nu blev det något bättre, är dock inte helt nöjd. (bloggbilden)

Suck, jag saknar min älskling. Vi träffas varje dag, och sover ihop varje natt om han inte jobbar.. Och vi messar hela tiden när vi inte är med varandra. Överdrivet mycket? Möjligt. :p
Nu är han i skogen där det råder totalt mobilförbud, grrr!

Den här kommande helgen blir väldigt girlylicious :) Imorgon kommer tre heta godingar, Sofia, Yelena och Sara, hit vid fyratiden för att knåpa ihop den godaste kycklingssalladen nånsin (kan ju försöka...!) och sen ska vi göra oss festsnygga.

  på grund av den sega uppladdningen av bilderna bjuder jag på ett par gamla. jag & Sofia.Hon är liksom S & Y en av de absolut skönaste brudarna på denna planet.

Ibland är fixningen innan festen nästan roligast på hela kvällen, faktiskt. Det är underskattat. 
Roliga tjejkompisar, snygga kläder, kanske lite vin, en massa skojsmink man inte använder till vardags, hårtorkar (hatar att torka håret annars förutom när jag ska gå ut, mitt förbannade tjocka hår tar minst trettio min att torka, blä!)  - och framförallt allt ocensurerat snack som det brukar bli väldigt mycket av :D
Förväntningarna trissas upp och sen pallrar man sig iväg till förfesten med stora leenden på läpparna.

Wooohoo. Jag slipper dessutom sova ensam imorgon, "lantisarna" Sara & Yelena ska förgylla min natt med sina närvaron. De bor bara i Adolfsberg, men jag förstår dem.. vem orkar ta sig dit mitt på natten.

Sen kommer Caroline på kvällen, ni vet, den där söta mörkhåriga tjejen i SJ-reklamen (hon med en massa pojkvänner :p) Jaaa, det är hon det. Fast på riktigt är hon så gott som gift med sin ende karl ;p

Herregud, Borat. Alltså, jag har nog aldrig sett något vidrigare! Och jag har sett mycket i mitt snart 21-åriga liv.
Tänker hoppa över detaljerna, men ni som sett den.... "Ät mitt rövhål!"
U
sch, kommer inte glömma den bilden på mycket, mycket länge.

Nyss såg jag "Imagine Me & You". Helt okej, fast något mer förutsägbart finns nog inte. Filmens rollkaraktär Luce (Lena Headey) är helt otroligt lik Jason Lewis. Tjejer, ni vet, den tokheta Smith i Sex and the city... ;)


Lite lika väl?


Kommenterat
Postat av: sara s.

yes jag e en jävla lantis *not*

Postat av: Askungen

Styla om er ordentligt nu när det är inte det bästa väder idag är det mysigt att vara finare i det reginga vädret! Verkar en skön kväll i planer ni får! Men din design blev ju bra?

2007-05-18 @ 08:14:11
URL: http://askungengwall.blogg.se
Postat av: yelena

lantis är precis vad man är då :P haha! blir riktigt skojjigt idag! vi skall dansa kvällen lång!! PUSS

2007-05-18 @ 11:32:44
URL: http://yelenaylivainio.blogg.se
Postat av: Anzooo

Jag håller med dig till fullo med "förfest ihop med tjejkompisar". Hata blåsa långt tjockt hår på vardagarna men är det helg & utgång är det lite kul:) Så på vardagarna orkar jag inte ens borsta det.. ha ha.

2007-05-31 @ 10:03:45

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: