morgonsurf



nu går det äntligen att ladda upp lite bilder. här ser ni vad jag tyckte var fint på morgonens
postordersurf (allt från ellos) - ska dock inte beställa något.

1. söt klänning, påminner om Amanda i Ugly Betty, nog inget jag själv skulle köpa, men den stilen gillar jag. lite coolt preppy så där.

2,3. verkar vara jättefina klänningar, men kruxet med postordet är ju just det att man inte får känna på plagget.
den rosa skulle jag satsa på, för den gula ser lite smutsigt gul ut - ingen hit! citrongult ska det vara!

4. ribbade linnen, kan man ha för många av dem? korallfärgat känns fräscht sommartid :)
 
Nu ska första omgången tvätt ut ur maskinerna och sen tänkte jag knåpa lite i Photoshop och se om jag lyckas fixa en schyst bild till bloggen, att ha längst upp ni vet.. Snälla Askungengwall har skickat stilmallkoden till mig nu, tack :)

Kommenterat

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: