sjösala elvira

Jag måste hylla min fantastiska cykel, Sjösala Elvira. Mossgrön med blekgula detaljer.
Jag har aldrig haft en riktigt bra cykel förut, har lunkat fram på min gamla cykel (Ni vet, den rosa....) och sen mammas, och båda lyckades försvinna på ett och annat vis i vintras. 4444 kr fick jag hosta upp för den - inklusive superlåset - och det är helt klart värt vartenda öre. Det är nästan så man inte får kalla den för en cykel, för det är så lätt att "cykla" på den att det känns som om man glider :)

Åkte till Lindells med R och skulle kolla in deras reacyklar, svarta & röda Sjösalor, och jag blev direkt förtjust i denna skönhet, men antog den antagligen var mycket dyrare, så jag struntade i den. Men så frågade ängeln R vad den kostade, kostade bara 700 mer, och den hade en massa extra finesser. Gissa om jag blev GLAD!
R sa efteråt att jag såg ut som ett barn på julafton "Åh, kan jag få (köpa) den alltså?"

Snart är det dax för min & Sofias megafödelsedagsfest, den 25 maj om två veckor, och det blir nog galet bra!
Runt 85 bjudna och snart har 60 tackat ja. Lekar står med på agendan, blir spännande! Kulkul!

Många har frågat vad vi önskar oss, och vi önskar oss samma sak:
Presentkort på TICKET så att vi kan dra iväg på en sista minutenresa efter studenten.
Vid funderingar, kontakta Joona aka Adina aka Johanna Carlsson :)

Nu ska jag bädda ner mig med nya Cosmopolitan. Omslaget verkar lockande, vitt, svart & rosa - min favoritfärgkombination just nu!


/H

Kommenterat
Postat av: Emma

Jag har en Sjösala Serenad.. Dom är grymma :)

Postat av: adina

toppen att du hänvisar foolk till mig ;) då slipper jag jaga lika mkt.. haha

2007-05-11 @ 15:27:45
URL: http://adina.blogg.se
Postat av: Joona aka Adina aka Johanna Carlsson

Kontakta mig på 0735311877 / [email protected]

Smile

2007-05-11 @ 16:05:23
Postat av: yelena

lillfoting - jag ser fram emot partyt! :D

2007-05-14 @ 17:36:39
Postat av: yelena

checka min nya sida ;)

2007-05-14 @ 17:36:57
URL: http://yelenaylivainio.blogg.se
Postat av: yelena

jag har inte planerat ngt i veckoslutet - fleur kommer på söndag så den dagen är jag helt off :D men annars nada. du? något i åtanke? :) puss!

2007-05-14 @ 18:48:20
URL: http://yelenaylivainio.blogg.se
Postat av: Askungen

Jättekul med många gäster som har tackat ja, är det dubbelkalas för er två båda som minglar och kalasar, ju men ju bra med en festvärd som tar hand om frågor och punkter kring vad man önskar i sig presenten. Njut av som att vara Askungar den kvällen!

2007-05-16 @ 14:02:37
URL: http://askungengwall.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: