tekniskt krångel

Nyss gjorde jag en ny bild till bloggen, den ser ni häruppe :) Den gillar jag, somrig & rosa!
Jag måste fixa & trixa lite i koderna så att det blir som det ska.. Just nu orkar jag inte.
Får skjuta upp det till senare.

Dumma regniga dag. Stackars R som är ute i skogen idag... tills söndag.
Får väl torka honom torr och laga en riktigt god middag till honom då. =)

Imorgon blir det utgång med flickorna, något som ses fram emot av mig. Förkrök hos Cissi och därefter Frimis.

Ska pallra mig iväg till solariet senare idag, så att jag sätter den första grunden till min planerade & fräscha solbränna inför balen & studenten. Nästa fredag ska jag hämta balklänningen - det är som om den är sydd för mig & mina former, hurra wohooo - och slinga håret lite grann. Håret är väl helt okej just nu, men som man säger, man tar bara studenten eeeeen gång, så då kan man ju köra på & göra allt :p Och på kvällen är det PARTY!

h

Kommenterat
Postat av: yelena

bloggen blev pi fin! partyskooj imorrn - ser fram emot jag py! PUSS

Postat av: eLi

snygg blogg du har ;) allt bra? kramas!

2007-05-17 @ 19:04:16

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: