kombos

image194

Sofia & jag på stan för ett tag sedan.
Nu leker vi kombos ;)

Har idag ätit en supergod vegetarisk tacopaj (Tack Sofia;)) och tittat på pilotavsnittet av HEROES. Så nu ska vi göra er sällskap i Heroes-träsket och bli beroende - kanske? :)

God natt, gott folk
Eller ska man säga god morgon? Klockan är lite mycket :s

Kommenterat
Postat av: s

Min pojkvän ;) Åh vad kul, grattis! :)

Vad tycker du om Heroes då?

Postat av: Pernilla

Snygg bild :) allt bra?

2007-11-10 @ 11:05:43
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: eLi

:D vem har tagit denna bild, har glömt.. ;)

2007-11-11 @ 15:26:20
Postat av: Sarah

Det är en snygg bild på er! Jag har i alla fall köpt årskort på gym/jympa. Vad brukar du träna på F&S och jag tränar gärna med er! Hittills har jag tränat med olika personer :) Puss

2007-11-12 @ 18:53:05
URL: http://q86.blogg.se
Postat av: Hm

sover du fortfarande från 9 nov till nu?? Hoppas du är väckt nu, så man kan läsa din blogg.

:-)

2007-11-14 @ 14:37:42

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: