Ny adress?

Flytta?

Det här är spännande, jag har tittat in genom fönstret (killen var inte hemma, haha) och det såg riktigt fräscht ut, förutom de hemska tapeterna - men sådant går ju snabbt att fixa (o då blir det ju exakt som man vill ha det)

Ska dit om en timme och titta på den invändigt.... Blir antagligen kär :D
Enda kruxet är läget, men jag får då egen ingång, ett riktigt kök, separat sovrum, tvättmaskin, fönster åt tre sidor och en egen uteplats... Det är nog värt det!!

Visst, jag gillar min lägenhet, men njaaaa.. Jag vill kunna göra smarriga matpajer :)

Och ja, det är slut mellan mig och R. Jobbigt, men det är bäst så här.

H/ cogito ergo sum

Kommenterat
Postat av: jenny

du var intresserad av mina bilder? du får gärna maila mig på [email protected]

hA en bra kväll!

Postat av: Anonym

Flyttade själv nyss, det är blandade känslor. et är skönt att komma tille n ny lya men fy fan för själva flytten. Nu ska jag bo här resten av livet känns det som. Och om jag flyttar ska jag betala någon som gör det åt mig ;) lycka till i alla fall.

2007-11-29 @ 21:14:59
URL: http://www.orebroelite.se
Postat av: elsa

skojigt! :) äsch för läget, det kommer nog att vara värt det. inflyttningsfest snart? ;b puss!

2007-11-29 @ 23:16:42
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: Hm

Grattis till det lgh du fick och hoppas du trivs bra där! Säkert du gör väldigt fint i din nya lgh.

Trist att det blev så här för er, men den dagen du hittar nån som du trivs väldigt bra med, kommer du att bli lycklig.

Trevlig helg!

2007-11-30 @ 10:32:44
Postat av: lotta

hej gumman.. tänker på dig. va tråkigt att det är slut, men känns det som att det nog är bäst då är det alltid bäst så.. puss

2007-12-01 @ 09:44:01
URL: http://lottasjolander.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: