blåbärste!

Ja, alla hade rätt, Facebook är kul! Så regga dig också, du.

Idag unnade jag mig en skön sovmorgon, mmmmm.... Har drabbats av höstsjukan, har ont i halsen och hade förmodligen feber igår & förrgår. SUCK. Speciellt nu när träningen dragit igång, eller är det boven i dramat?

Ska iväg till min kära Rusta och köpa skissblock idag - de går loss på 19:90 spänn, på C&O kostar de typ minst tre- eller fyrdubbelt. Även blyertspennor och sådant ska inhandlas, till nästa lektion i Design1 imorgon, hurra wohooho.

Var på första lektionen i Entreprenörskap & Nyföretagandekursen igår. Låter intressant, men också lite svårt. Får se hur det blir... Läraren något torr också :p Tjejen som serverade oss på LA PAMPA (supergod mat, testa!) går i min kurs, coolt, hehe. Snacka om att världen är liten.

Fruuuukostdax, knäckebröd med skinkost *mumma* och rött te (blåbärste från Friggs) med honung och mjölk.

Vink vink!

ps. jag, den regerande på billiga grejer, hittade igår ett smalt skärp på Myrorna för 20 spänn, det är i mustigt höstlila och jättefint. Perfekt till enkla toppar i höst. I like!


Kommenterat

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: