det här suger

Jag har inte bloggat på ett tag.
Mycket beror på den asfula designen, faktiskt.
Jag är sån.... ska jag vilja skriva måste det vara i något fint.

Har hur många anteckningsböcker som helst.
Väldigt många, inte lika många som mina väskor, men nästan.

Väskor, ja det är en heeeel vetenskap. Hihi.
Ska fotografera några favoriter när jag får tid.
Kanske om ett år?

Ska hyra plattor med Yelena nu, tjejen med Y.Y i initialer. Rullar säger man ju inte längre. Eller?
Naturgodis PLUS grönsaksdipp blir det också.
Hon ska presentera mig för naturgodiset. Rapporterar!

Om nio dagar rycker R in, blääää.
Om en vecka är jag i storstan med tjejerna, kul!


Kommenterat
Postat av: yelena

Japanska risblad, japansk mix, kokosyoughurtbitar, mandel med choklad, osv. Det kallar jag mums!

2007-09-22 @ 20:49:14

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: