fest, kalas, party...

Med ett liv som student följer också ett partyliv. Puh!

Men jag klagar inte, för det har varit riktigt roligt! Klaras tycker jag om. Man kan sitta och prata i fred, och ändå vara nära alla andra. Har nog varit där .... fyra gånger sen de öppnade? (Det var för två veckor sen, för er som inte vet) Haha.

Ett fleratimmarsnöje för en tjugolapp
(garderoben) tackar man ju inte nej till.

Nu ska jag och min smått sjukliga kropp krypa ner i sängen och titta på Oprah (är det nån mer än jag som ogillar inredaren Nate Berkus som Oprah verkar dyrka? Han är ju tråkig. En bra inredare ska kunna göra flera inredningar, och inte bara en!)

Nästa inlägg kommer handla om Marmaris, en underbar vecka i värmen...


Åh värme, vad är det?
Har glömt det.

 
   


Kommenterat
Postat av: Bambi

Ni är såå fiiiina tjejer!

Postat av: Askungen

Söta...

2007-09-08 @ 23:18:13
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: