fin fredag

ÖDU fyller 40 år idag. Gratulerar, föreningen.
Det bjöds på tal, underhållning (Jeopardy, pensionärer versus ungdomar)
och god mat i form av tacos och gröna prinsesstårtor på K18.

Riktigt trevligt. Fast det bästa var ju sällskapet! Det blir mer av den varan imorgon,
först en liten tjejmiddag här och därefter lite party på hemlig ort. Och givetvis Klaras.

Jag har haft ont i halsen i över en vecka nu. Förbannat. Men jag hatar sjukhus och vårdcentraler.
Och så kostar medicin pengar. Jag har det lite knapert nu. Grrrr. Pengar är livet!

 - Jaha, och Du ska festa imorgon?
Jag svarar: Japp, jag är pigg i övrigt, och jag tänker INTE sitta hemma o uggla i min ensamhet.
Har en hel del taxfreesprit i garderoben, och det kostar bara 20 spänn på Klaras. Sådeså;)

Oj, nu kommer visst Sara hit på en blixtvisit. God natt, så länge.

H

Kommenterat

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: