hårdilemmat

ska jag....

...fortsätta som blond - och kanske en kortare frisyr?
eller ska jag bli mörkare? (tror en längre frisyr passar bättre då)

image138

kameran strular, marmarisinlägget får vänta.....blääääää!

Och.... okej, jag har numera
facebook. Haha.

Kommenterat
Postat av: azze

mörkare hår? men du ser fan snygg i blond och långhår! Rekkar dig inte klippa kort hår.

2007-09-05 @ 08:39:41
Postat av: Pernilla

Fin bild på dig, du e alltid söt.. Hmm, har inte sett dig med mörkt brun, så jag tycker mest om blond. :) Det är ovanligt att denna gången har jag ingen favorit som e med top model, det e så svårt. Men några stör mig verklig..:D Kramm

Postat av: sandra

Skulle va kul o se dig i kortare :) men då blond. Du är fin i båda färger, gumman!

2007-09-05 @ 10:35:49
Postat av: Askungen

Mer blont mer blont...

2007-09-08 @ 23:17:46
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: