jävlar, vilken smäll!

Jävlar vad det smällde nyss. Hade fönstret öppet, och jag skojar inte, det small till ordentligt härinne.
Jag brukar tycka att åska är mysigt, men här blev jag rädd. Typ på riktigt :s
Nu har det lugnat ner sig, och jag vågar åter sätta mig vid datorn.

En sak slog mig.

Hur mycket skulle vi egentligen få gjort utan datorn och teven?
Svar: Massssssooor, och lite till.

Nyss var jag ett levande bevis på detta faktum. Plockade upp i badrummet, hallen och lite varstans, fast jag minuterna innan var stans segaste. Nu är jag fast i träsket, igen. Illa vanilla.

Eller, näääe, trotsar frestelserna och plockar fram dammsugaren!

Kommenterat
Postat av: lillsara

haha ja verkl ..! vi borde stänga av datorn å teve för typ 4 timmar per dag lr ngt så att vi får ngt vettigt gjort!

2007-09-08 @ 16:06:29

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: