just juicy juice

Ja, bara lite saftig juice skulle jag vilja ha just nu.
Färskpressad apelsinjuice. Mm, mumma mumsfilibabba!

Lekte med layouten och koderna nyss (har fifflat med typ allt nu, hehe!)
 - en utmärkt sysselsättning en regnig & seg lördag.

Ska dock fundera ut någon schyst banner. Är bara så ombytlig av mig.
Färgschemat på denna ändras nog snart. Ciao, bella!

ps. Nej, jag har fortfarande inte dammsugit. Inte helt otippat, haha.
Hög tid för det nu, innan R kommer hem från jobbet! :p

Kommenterat
Postat av: Pernilla

Jag älskar färskpressad apelsinjuice :) Allt bra? Ska du med dövas dag i vbg? Kram på dig..

Postat av: sandra

jag som precis drack upp färskpressad apelsin, gott! synd att det är dyrt men vääääärt. :D man kan ju göra själv, men lite lat här :O))

2007-09-09 @ 11:53:58
Postat av: Hanna -> Sandra

Jaa, jag har en oanvänd juicepress oxå... Haha. Kanske borde köpa ett helt gäng apelsiner snatt.

2007-09-09 @ 13:05:20
URL: http://lillfotad.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: