Kuno

image144
Inget ont om Ilone, Smilla, Missy, Smulan, Evy, Frostis, Fortis, Svea,
och alla andra katter men den här katten äger.

Han heter Kuno, och är världens sooooftaste. Ska lägga upp filmen med honom på YouTube sen, så ni får se hans trick. Han kan göra high five!
Tro det eller ej. Fast han tycker mest om att sova, och äta.


Kommenterat
Postat av: Bambi

hahaha ; ) vill se den göra high five, fixa fram en film då :D

Postat av: Pernilla

Så söt katt, joo hur gjorde du att få bild på dig större (profil) på dig ??

2007-09-10 @ 10:53:01
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: Frostis via Annso

Frostis säger: helt ok, jag tar inte illa upp! Eftersom jag inte kan göra några konster & min favvolek är att jaga skuggor så får man inse att man inte äger. Mamma tycker iaf att jag gör det ändå...

2007-09-10 @ 15:34:30
Postat av: Hanna svarar Frostis

Haha, ja, men Du är nog vackrast av dom alla ändå.

2007-09-10 @ 22:49:01
URL: http://lillfotad.blogg.se
Postat av: Rikard

Min Kuno! Skönare katt finns nog inte. Om det ändå vore hälsosamt med riktigt mycket fett på magen för katter, saknar den där magen som han har på den där bilden.
R.I.P
Kunos två nerbantade kilon

2007-09-20 @ 11:18:20

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: