lagom slut

Ja, jag har i dagarna skaffat mig ett friskis & svettis-kort. Man ska bli frisk och svettig, men jag verkar mest bli småsjuk. från att ha varit heeeelt (i'm not kidding) otränad i typ 1½ år till att träna fyra-fem gånger på en vecka är nog inte så bra, men det är ju såååå kul!

Tjejerna - sofia, eli och elena (snart även Mallie?!) - är görhärliga. Det känns visserligen lite fånigt ibland med alla applåder och sådant där under jympapassen, men tro mig, övningarna ger effekt. Ibland tror jag inte armhävningarna eller situpsen ska ta slut........ Aaaah.

Träningsvärk är skönt :D Men jag hoppar träningen idag, och imorgon (då ska jag på min första föreläsning i Nyföretagande och Entreprenörskapskursen.... spännande!) men på torsdag smäääälller det igen.

Kommenterat
Postat av: Annso

Är det inte väldigt vanligt att man lätt blir sjuk när man kör igång & tränar? Så himla trist ju när man ofta har hittat motivationen:( Yo go girl!!
KRAAAM

2007-09-04 @ 13:21:25
Postat av: hanna svarar Annso

ANNSO: äsch jag räknar med att träna om ett par dagar igen, motivationen är ännu stööörrre :D


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: