lyckad helg


Seg, men skön söndag.
Har precis kommit hem från en mysig smoothiestund hos Sofia.
Regnade på vägen hem, så nu ser jag ut som en dränkt hund.

Är väääldigt hungrig nu, grrr. Hoppas på att karln kommer hem strax. 
Idag lagade jag nog min tidigaste spismat någonsin, fiskpinnar och  potatismos kl. 07.30.

Fan vad gott det var!
Gårdagskvällen var riiiiktigt lyckad, först förkrök hos Tompie Tecknar'n och därefter Klaras.
Var toppen att festa med folket igår, ett skönt gäng! Får göras om snart, tycker jag!
Min halsbränna är helt borta, rätt tokigt men skönt :D
Alkohol är bra! Haha.



Igår var Sofia också här och åt middag med mig, trevligt som alltid men utsikten var ju inte lika fin som denna....

image99
Makarska rivieran, juni 2007

Kommenterat
Postat av: Bambi

haha bra inlägg idag du skrev ;P


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: