one year with the one

Jaa, idag är det ettårsjublieum för oss. :p
Så därför har jag köpt en present till herrn, hoppas han gillar den!!! Visar sig snart.
Jag gillar den i alla fall :D

Vi har fastnat i LOST-träsket, puh.... Har nu de senaste dagarna avverkat hela den andra säsongen, förutom två avsnitt, vi ska kolla på dem ikväll - snyft. Får skaffa hem säsong tre FORT.

Jag ser fram emot helgen! Det får bli jättejättebilligt. Har skaffat superbilliga bussbiljetter - tack Swebus Express - och vi ska äta hemma hos Elsa, etc. TACK BÄSTA ELSA FÖR ATT DU BEHÖLL MIN SOVPLATS HOS DIG!

Åh vilken supersnäll mamma jag har!
Hon erbjöd sig precis att bidra till min hårfärgning med 500 spänn - som just nu typ är lika med 5000 kr för mig.
Ska göra håret ljusbrunt, så att utväxten inte blir lika märkbar sen. Blont hår är svindyrt att underhålla för mig under vinterhalvåret. Jag är som en hare, fast tvärtom. Ljus på sommaren och mörk på vintern... Argh.

Kommenterat
Postat av: elsa

du överdriver lite nu ;p det e bara superskoj att ha dig hos mig i sthlm sen :) puss

Postat av: Annso

Jag håller med dig att det är på tok för dyrt att ha ljust hår på vintern! Mkt därför jag blev brunett förra veckan:) Sen är det ju så fint med brunt på höst/vintern...
KRAM

2007-09-27 @ 09:57:49

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: