ovanliga möbler

Jag älskar möbler, speciellt originella möbler. Även om mycket jag har här
kommer från IKEA så kan man blanda med personliga grejer.

Spanade lite på
Bolagrets hemsida nyss, De har då originella grejer :D
Dessa grejer är nog inget jag skulle vilja ha hemma, men i rätt miljö kan de nog funka!


(Alla dessa är sittmöbler förresten!)

Priserna är helt okej.


 


Kommenterat
Postat av: sofiaw

haha kanske det :) men annorlunda saker finns iaf där om man inte vill ha IKEA möbler som "alla andra" har ;) jo allt är bra, tack :) själv då? med utbildningen och så? :)

Postat av: Pernilla

Snygg ovanligt möbler.. Jo jag har försökt kolla efter kodmallar, men såg bara min profile, inte nåt länk.. Vi har visst olika men om jag kan be dig om en tjänst..
Om vi byte msn adress, inte här blogg, utan Sofia.w. har min msn adress. Adda mig, och om du kunde kom in min blogg sidan och kolla efter? Fixa alltså större profil bild? Det e helt okej om du inte vill. Att fråga skada inte :P.
Kram på dig.

2007-09-12 @ 12:17:07
URL: http://www.falk.blogg.se
Postat av: Liza

Hej tjejen.. Jo tackar bra.. Själv då? Vad har du tänkt och hitta på med ditt liv? kram

2007-09-13 @ 15:55:28
URL: http://dreamdharma.blogg.se
Postat av: Sofie H

å, den röda sittmöbel- skitskön! jag satt på den och gungade kanske i 10 min i affären.. kunde inte lämna den. tss.

2007-09-14 @ 13:56:17
Postat av: Tessie

Jag har bara så jävla lätt för att lessna! grr, men nu får vi se hur de går denna gången! ;)

2007-09-14 @ 16:46:25

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: