snackssnack

Kvällssolen skiner in genom fönstret - som faktiskt är ganska rent! ;p
(Ni som känner mig vet att fönsterputs inte är min starka sida.)

Mysigt. Det känns verkligen som en söndag idag, det beror nog på att vi så ofta åkte ut till landet på helgerna förut.

Vitlök är jättegott
, men fy faaaaaan vad jag luktar i munnen just nu.
Åt tzatziki, kött och potatis till lunch idag, aaaahh.
Borde jag förbjudas från att träna på Friskis ikväll?
Tänk om någon faller ihop o dör av den otäcka lukten?

På tal om mat. Imorgon blir det min ääääälsklingsmat - WONGS! Red hot garlic med kycklingfilé och Wongs Spettmix med jordnötssås... Vattnas i min (otäcka) mun just nu.  
Varför imorgon? Jo, för då firar jag och R ett år. Helknäppt.

Rapport: Naturgodis är gott, men vanligt godis är nog bättre, men som YY sa, så blir man inte lika "efter-maten-dåsig" som med vanligt godis...

Usch, nu i helgen har jag frossat.
På tal om det, YY: ska vi köra på det där vi pratade om? Ska checka med henne ikväll. 
Är nog lika bra........
 
image152

Kommenterat
Postat av: fanny

wongs är också min favorit restaurang, så jävla god mat där! :)

2007-09-24 @ 18:07:22
Postat av: yelena

vi får ha diskussioner i stockholm. över flaskor vin, över hambörjarna på mcdonalds som vi smäller i oss under strosandet på stan, över godispåsarna på bussen hem :D

2007-09-26 @ 21:00:26

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: