Det vankas flytt och våras för vår

Det här är grymt härligt. Även om jag sladdade med cykeln på väg till jobbet imorse likt Bambi på hal is, puh det var faktiskt läskigt, så är våren snart här! Flyttar den 1/3. Yeeees.

Hehe, Sofia (Och Ludde) har idag haft sin nya lägenhet i 3 dagar, och ikväll gör jag mitt tredje besök där =D Vi två damer + Elena ska lapa te och äta ne...chokladbollar. Man får väl lov att vara lite politiskt korrekt ibland. Hehe.

Jag vet att Elena numer stavar sitt namn Yelena, men för mig är hon ändå Elena.
Ja, Sofia och Luddes nya lägenhet är jättefin - eller den kommer bli det sen när alla lådor är väck!

Känner mig pisseffektiv, idag har jag jobbat 06-15.15 med totalt 50 minuter rast, och jag har även gått igenom klädbyrån! Nu: dusch, snart: Hooka upp med E aka Y, därefter: Te å skvaller de luxe. Hihihi.

Ordet skvaller har en grymt dålig klang, men det är roligt. Det håller de flesta med om, tror jag. Innerst inne.

Kommenterat
Postat av: Linda

vart ska du flytta?

Postat av: Sofia

haha, bra att du tkr min lgh är fiiiin :D våra lgh är nog två av de finaste på stan :) tack för kvällen! du är alltid bäst, Hanna!

2008-02-04 @ 23:20:31
URL: http://bombo.blogg.se
Postat av: elsa

haha tv klarar jag inte utan. tror jag :) skvaller klarar jag iaf verkligen inte utan :D

2008-02-05 @ 15:22:38
URL: http://elsapelsa.blogg.se
Postat av: malin

tssss... du är ju kass på att uppdatera! ;)
men... som tur ser jag dig irl oftare nu än förr, så jag får vänta tills imorgon för att bli uppdaterad. puss!

2008-02-11 @ 15:24:16
URL: http://mallie.blogg.se
Postat av: Hm

Ja du, malin, du har tur att träffa henne IRL. Så jag sitter och väntar och väntar på hennes uppdateringen. Suck! ;-/

2008-02-11 @ 20:45:25
Postat av: litto

haha jo ordet skvaller är underskattat. det är faktiskt något viktigt. hahaha.

och du är typ stamgäst hos sofia, det märks. ;)

2008-02-11 @ 22:53:18
URL: http://littoindapark.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: