Grattis på födelsedagen, SARA!

image224

Puss på dig, Sara! Hon blir 23 idag. Grattis, tjejen!

Slökollar just nu på Dawson's Creek. Herregud, hur kunde jag gilla den serien förut? Den är så löjlig. Som Sara sa en gång, 16-åringar snackar verkligen inte så där. Skådespelarna är (var) alldeles för gamla för rollerna också.

Imorgon åker vi till Uppsala över dagen för att hälsa på syrran och hennes familj. Fick sms av henne nyss där hon skrev att hon hade frågat Arvid vad jag tycker om att leka med, och han pekade på Duplo-lådan. Hahaha! Men åhh, då minns han vad vi gjorde i julas. Mmm, min lille gudson det där ;)

Ikväll blir det sushi hos Fia med ett gäng brudar. Najs, sushin ska vi (eller Johanna? Hmm) göra själva. Spännande. Tror det är Johanna som har koll. Det visar sig väl, hehe. Blir det fint, knäpper jag en bild så får ni se.

Jag image226 er
, ni vet vilka ni är =D ni, Och resten: Ha en underbar helg, det tänker jag ha!

Kommenterat

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: