Marsch mot mars

Okej, kära vänner och alla ni andra apor: jag uppdaterar nu. Men vad ska jag skriva om? Hjälp mig, hörni.
Flytten närmar sig med stormsteg, och det är helgalet. Jag hade nästan "ångest" i helgen. Jag vill naturligtvis flytta, men jag har bott så här länge, 3½ år.
Mitt alldeles egna ställe. Det första, liksom. Så många minnen.

Jag hade en utflyttningsfest i fredags, jaja jag vet att det inte finns något som heter så, men byss? Det var kul =) Rätt blandat folk, men det blev väl bra tror jag?! På min första fest hade jag också väldigt mixat folk (i mitten av juli, alla var ju bortresta då..) så det var ju passande. Nya människor är fräscht. Som en frisk fläkt.

Man kommer inte in på elevkollektiven under loven, så det var folk som gick runt här hela tiden. Riktigt mysigt och roligt faktiskt. Speciellt tack till er,
Madeleine och Daniel, för en fin helg =) Som vi sa när vi åt en gång, jag umgicks "aldrig" med dem, men så plötsligt sov och åt vi tillsammans. Hehe. Hoppas på mer sånt!

Annars jobbar jag på som vanligt, och ser fram emot våren! Massor av kul grejer som händer. Henke fyller 25 i nästa vecka, Sofia & Ludvigs inflyttningsfest (jag ser till så att det blir genomfört och inte bara löst snack, hihi) lilla Noras dop, och typ alla innebandy- + fotbollsgrejer. Hade Sofia över hit idag, och då typ bestämde vi oss för att åka på alla events. Stockholm, Leksand, Göteborg.. Najs najs!
Tack och lov att man har bil plus kontakter, hade blivit svindyrt annars. Puh.

Nöjda, darlings?

Kommenterat
Postat av: litto

yeah jag är så nöjd. ;)

Postat av: Maddie

Haha, detsamma tack det var underbart mysigt! Annorlunda oxå ;)

2008-02-27 @ 19:05:21
URL: http://enmadeleine.blogg.se
Postat av: Askungen

Bilen - frihet !

2008-02-28 @ 08:43:45
Postat av: Helena

Hej! Tack :).. Alltid kul att fixa med header och sånt :).. Förresten, jag är oxå en av dem som är nyfiken på vem Hm är :p.. Hoppas du får reda på det till slut :)... Puss

2008-02-28 @ 19:45:10
URL: http://charmeleon.blogg.se
Postat av: Sandra

Hi hi, det är 2 stycken av oss varje. Således på bilden du pratade om :) Puss

2008-03-01 @ 15:43:18
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Sandra

Hi hi, det är 2 stycken av oss varje. Således på bilden du pratade om :) Puss

2008-03-01 @ 15:44:26
URL: http://rosaluftslott.blogg.se
Postat av: Hm

Du, Helena oxå nyfiken vem jag är.. Hmm verkar som jag är populär. Hmm kanske man ska blogga eget? who know? smile!

2008-03-04 @ 18:00:40

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: