söta barn

Usch usch för Echinaforce-smaken. Men jag säger som många gånger förut, den är mirakulös.
Så det får man väl ta.

Puh, jag är rejält skoltrött just nu. Men det kunde man väl vänta sig efter 14½ år av plugg. Så nu ska jag förmodligen ta ett break, eventuellt läsa design 3 och 4 men absolut inte något mer.

Blev igår klar med inlämningsuppgiften i Entreprenörskap & Nyföretagande-kursen, supersköööönt! Är nog rätt nöjd med mitt material också, mitt låtsasföretag verkar faktiskt kunna fungera, hehe. En vinst på 10 000 år 2 (jämnt första året), och jag skrev en affärsplan i en väldigt liten skala. 
 
Nu ska jag ta itu med något jag prioriterat bort länge, städningen av min lilla boning. Det är bra med gäster, då har man en bra anledning att verkligen städa =D Om lite mer än en månad blir det FLYTT. Overkligt, men kul!

Jenny föder snart, gulp. Men jag tror verkligen på dem. Hon och Thomas kommer att klara det galant. Åh, bebisen kommer bli så söt!

Men min gudson Arvid och hans syster Nora är fortfarande världens sötaste barn (i min värld, hihi). Under julen var jag som ett barn på nytt - jag gillade nog Arvids Duplo-leksaker mer än han själv! (Stor-lego)


image215
Här sover lilla Nora i min famn med julgranen i bakgrunden dagen före julafton

Jag ska försöka få Erik att redigera mina två filmsnuttar med Arvid där han tecknar så att jag kan lägga upp dem här. Han är så söt =D

Nu är äggen klara, så jag ska äta frukost =)

Auf wiedersehen!

Kommenterat
Postat av: Emma M

Ja, jag tror också att Jenny och Thomas blir toppenföräldrar! Jag hoppas att förlossningen går bra iallfall! :)

Postat av: Emma M

Ja precis :D Hm drömmen inom socionomyrket är att jobba med döva och/eller hörselskadade på något sätt. Gärna som skolkurator eller möjligtvis som kurator inom hörselvården/CI-klinikerna eller liknande. :) Vad är själv drömmen för ditt designande?

2008-01-10 @ 22:26:49
URL: http://loveshaped.blogg.se
Postat av: yelena

Nora är bedårande :)

2008-01-11 @ 13:29:11
Postat av: Anki

Nora är såå sött..

2008-01-12 @ 16:31:59
URL: http://www.markman.be
Postat av: malin

aaaaaw ja! ;) haha, man vet aldrig om de nätraggat... :P

2008-01-15 @ 20:57:27
URL: http://mallie.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: