lille arvid



ARVID Hjalmar Sven Högström heter den där snyggingen ;D
Åker upp till Uppsala imorgon över dagen för att hälsa på honom och de nyblivna föräldrarna.
Är så stolt över min storasyster!

Just nu sitter jag i skolan och har skrivit lite om en konvention. Segt. Men om drygt 2½ timme är det helg!
Och det är bara 48 dagar kvar tills lovet.... Aaaaaaaah, gissa om jag är glad!

Nej, nu ska jag kolla om det finns något jag kan göra... Ses, gullungar!

Kommenterat
Postat av: Claudia

Så så sött! : )

2006-04-21 @ 17:41:16
Postat av: mallan

alltidkulmed en bebis i familjen!
Hjalmar Sven? Ärvt efter någon?
Grattis, moster- den lättaste uppgiften, bara bära och senlämna bort o åka!haha,kram

2006-04-22 @ 00:12:02
Postat av: Emma

Gud så söööööt!


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: