lov

påsklov.... det är ett säkert vårtecken, liksom GB's nyheter och det dumma aprilvädret som råder för fullt här i vårt avlånga sverige just nu... snart är det maj, då blir det andra bullar. längtar!
syrran skrämde nästan slag på mig i fredags med sitt sms, hon brukar inte messa så ofta och nu kan ju bebisen komma när som helst. men hon ville bara se hur det var med mig... puh =)

den här veckan har varit skön!
med vetskapen om att mina 11 lediga dagar var i antågande och att jag betat av alla inlämningar kändes allt sådär härligt skönt. det faktum att jag kom hem i torsdags kväll med fyra par skor (!!) och en ny köksmöbel gjorde ju inte precis saken sämre ;) sara följde med mig hem och kämpade med alla sneda skruvar.... puh. tack, gumman. u're my beautiful angel.

det är kul med tidsskillnader. när jag är på väg ut t.ex en fredagskväll har robert vaknat, och när jag kommer hem på natten är han på väg ut....när jag vaknat på morgonen har han just kommit hem från festen. det kan bli lite roliga msnkonversationer =)

nu ska vi till tvättstugan.
tack johanna för festen!
tack sofia för myset!



Kommenterat
Postat av: Sara Rasmussen

helt exakt..! 21 days left to its may ;)


Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: