pimp my mobile


ja, jag lessnade på min NEC's superfula å slitna utseende (ni vet, de har den bästa videobilden,...) så jag köpte strasstenar och superlim på panduro, här ser ni resultatet.... Verkligen Hanna, eller hur =D

mobil strass i två olika rosa nyanser, ska göra något åt kanterna sen

Mamma berättade just att syrrans slempropp har gått - vad det nu kan innebära - och att nedkomsten är nära! Ska nu upp på stan med lilla S och bland annat lämna tillbaks en kjol.. Efteråt ska jag till mamsen och lämna mirakelmedlet Echinagard så hon kan supertillfriskna.... (kan ju inte åka och hälsa på bebisen om mamma är sjuk....)

Nu ska jag fixa min frukost/lunch/brunch och titta på evighetssåpan Days of our Lives... Uttjatat, men soft =)

puss H

Kommenterat
Postat av: sandra

Så smart, så smart hanna. den där m mobilen. för jag lessnar också på min nec. såå ful o tråkig. :D Pusspuss S

2006-04-12 @ 13:51:22
Postat av: Hanna

Sandra, vilken Sandra är du? :)

Postat av: Erik

Haha! SKÖN pimpning! Lika kul som min spargris ja pimpa förra veckan. Orange å ful till blå med guldflames.. haha ;) Gla' påsk!

2006-04-12 @ 18:21:35
URL: http://akervall.net
Postat av: sandra

sandra reinholdzon e ja ;))

2006-04-12 @ 22:37:40
Postat av: mallan

otroligt, vad bra ide! borde göra också med min, i blått kanske? impad..

2006-04-18 @ 01:47:09
URL: http://mallansson.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: