postskriptum

bytte nyss layout., hm.. (blä för de fula mallarna!) jag är för förändringar just nu. kanske skulle städa ur byrån ikväll? vi får se. =D
först ska jag i varje fall kolla på the O.C och njuta, hittade idag en underbar kjol med Rachel Bilson-stuk *love*

Sommar, kom kom!

min stackars bil blev påsatt bakifrån häromveckan, vissa kan då inte köra =/ men som tur var ringde de och anmälde det.. just nu är den i karlskoga och blir ompysslad, all rost ska väck osv...
Ska nog ta och byta däck, blir skönt med fälgar igen! Men lugn, jag ska inte göra mer än att tvätta, städa ur och polera henne.. . och sätta på lite strass på sidospeglarna, tänkte jag. Neeej, det där sista var ett skämt, så långt går jag inte ;)

ps1. värkarna har börjat komma, woohoo!
ps2. förslag på bra böcker, gärna lättsamma chicklitts?
ps3. jag gillar sms. små pärlor i vardagen.
ps4. borde programmet Homestyling inte heta Homestaging?
Är väl det det egentligen heter..?! Eller?

Haha, knäppt
http://sydsvenskan.se/skane/burlov/article152383.ece


Kommenterat

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: