vårkänslor

 
    roo2   rod2   ros1 spring feelings

är det inte bara föööööööööör skönt?!
(även om solen just nu lyser med sin frånvaro
huvudet värker, jag är fast här på skolan i en timme till... puhh, vilken helg! men det var toppen :)
missade dock hela dövSM i innebandy... argh. men bra jobbat, Örebro!
                                            
              det luktar för gott nu för tiden.
jag blev lite .. hm, tokig? när jag såg de första blommorna. satt ute igår på en bänk och väntade på att sara skulle plocka upp mig på söder... sååå obeskrivligt skönt, solen sken, en massa leende människor passerade förbi.. 
    
jag ser fram emot mycket nu! yeeeeeeeeeees!

Kommenterat
Postat av: Emma

i s4k :P

Postat av: Antonia

åh vår.. jag älskar vår.. tydligen göteborg har våren närmare sig än här i örebro. regn och åter regn hela tiden. dubbelsuck.. men detsamma tack för en mysig shoppingrunda;) flera gånger får vi väl göra det igen.

2006-04-29 @ 19:57:35
URL: http://vanilj86.blogg.se
Postat av: mippy

blir också galen av vårglädjen! =)

2006-05-04 @ 11:52:20
URL: http://mippy.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: