våryra

tack, ni otacksamma skitungar som sabbat detta med gratisbuss.....!
okej, det finns ju bättre saker än att sitta bredvid en medelålders gubbe som stinker sprit sent på kvällarna, men inte så mycket som är värre än att gå utomhus i kylan och mörkret.....

nåja, snart är det vår!
jag har börjat vårstäda, jag vet inte hur många kassor jag gått ut med hittills.. =D världens bästa farföräldrar kom hit och målade min förskräckliga hall (jag lovar, det var fullt med fula märken överallt..) - och nu är den underbar jag blev chockad när jag öppnade dörren igår "Har jag kommit rätt?"  TACK.

vilken skön helg jag haft!
eller, den började i torsdags för min del.... =)
på torsdagskvällen blev det middag å film (out of sight) hos fabian. jag är grymt glad för att vi två fortfarande träffas å håller kontakten. så underbar och fin som han är =) fattar inte att det redan gått mer än tre månader sen uppbrottet.

vaknade lite före fyra på fredagsmorgonen, jag trodde det skulle vara åtminstone lite ljust, men nä, det var becksvart ute. uhhh.
efter en del uppståndelse kom vi äntligen iväg till Tandådalen. Solen lyste med sin frånvaro den dagen, men snön var oslagbar. Jag lovar, den var helt underbar! Precis i min smak, fluffig, mjuk... så att man får det där rätta glidet!
.......................................................................Ni alla som gillar snowboard, ni vet hur härlig känslan är!

Fikade sen med david, var grymt trevligt =) hoppas det görs om snart igen!

På hemvägen var vi riktigt trötta, men galna som vi (jag och sofia) är så blev vi festsugna... Jag tror inte jag har fixat mig iordning snabbare =D Fia sprang till och med hem till mig i högklackat, haha! Vi drack lite härhemma tills vi åkte till Klaras. Silverkort äger! Vissa stod ju till och med i kön i 1½ timme och vi bara gled in... =) Träffade en massa folk, som jag inte hade sett på längelänge, kul!

Tja, inte förvånande nog så låg jag helt utslagen hela lördagen.... Men det fick vara värt det för ett sånt roligt dygn =)

Enda minuset med helgen var att det inte blev någe fika med Charlotta, grr....! Tredje gången gillt sen?!:p
Caroline kommer hem på söndag! Se upp, Sverige, för denna solbrända läckerbit! Tro mej, hon kommer va skitsnygg när vi andra ser ut som bleka spöken...  Suck. =p

Jag blir moster när som helst!
Syrrans beräknade förlossning är den 16e april, sjukt snart! Weeiiiee!




Kommenterat
Postat av: Ludi

Kan bara hålla med dig, fullständigt, det där med de otacksamma skitungarna... Finns inget värre, nästan =/ Sköt om dig!

Postat av: Bambi.

skitirri på skitungarna o .. vi äger! vi orkade ialalfall festa i fredags ; P

2006-04-05 @ 15:35:11
Postat av: Ludi (igen)

Haha, precis! Det låter så märkligt att ett så vanligt ord kan bli annat i stunden därefter.. =/ Oha. jaa, allt e bra här hos mig! Skönt och vara "hemma" igen i Örebro, även om det var kul i Sthlm ;) Hur e det själv? Hoppas allt e bra med dig! Hoho, där minns man mycket väl ----> puss x 2 ;P

2006-04-05 @ 23:15:37
Postat av: Erik

Alla vi som hatar småungar som saboterar klappar nu! *klapp klapp*

2006-04-06 @ 16:26:10
URL: http://akervall.net

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: