hanna lever än.

förlåt! sorry! më fal! anteeksi! ¡Perdone! 

Japp, jag vet. Jag är sämst.


Jag som tänkt blogga under hela sommaren "Vabra, nu kan jag dokumentera delar av mitt livs sista sommarlov" har självklart inte skrivit en enda, typ. Aaaw. Äh!

Summan av kardemumman är att jag haft ett fantastiskt roligt lov! Kanske, eller antagligen den allra bästa. Nånsin. Faktiskt.

Gävle. Uppsala. Sundsvall. Stockholm. Comblain la Tour. Göteborg. Karlskoga. Göteborg.
Ungefär så ;p
Om jag får orken (och är tillräckligt uttråkad) ska jag göra en summering av sommaren.

Nu ska jag logga ur, och lägga in religionskunskapsboken i skåpet (tänkte läsa klart läxan tills nästa vecka, men neh.. ) Råder er att surfa vidare på
tompan.blogg.se där ni hittar Ronnie Sandahls superroliga krönikor! ¨



Ciaooo!

Kommenterat
Postat av: jenny

summera din sommar vet jag! blir kul o läsa! pussa

Postat av: Sandra

Hanna! Summera din sommar, jag är nyfiken :) Eller så får du berätta det för mig i skolan någon gång :)

Kramar

2006-09-05 @ 17:01:57
URL: http://rabarbersaft.blogg.se
Postat av: charlotta

hej sötnos! va länge sen det va vi hördes nu:-( allt bra?? saknar våra samtal :-) btw, har världens roligaste kort på dig och mig som e jätte gammalt där vi posar på eriks födelesdagsfest, med barbara-docka och porrfilm i bakgrunden (haha!) måste skicka den till dig på msn eller nått!!hehe..puss!

2006-09-09 @ 14:43:18
URL: http://www.charmlotta.blogg.se
Postat av: Ludi

Hej Hannah! Tackar och bugar, det där om min "underhållande" blogg som Någon gärna läser om nätterna ;P Kan säga detsamma om din, skitbra blogg MEN problemet är att du mera sällan uppdaterar nu - uppdatera MERA, vetja ;) Och förresten, vet du, såg igår en pojke som cyklade på en rosa cykel (precis exakt likadan som vi har) medan jag stod med min rosa cykel... ha ha! Ska det bli trend nu eller vad? =D Sköt om dig! Puss x 2

2006-09-12 @ 17:30:48
URL: http://ludi.blogg.se

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: