photogenique

Var hos Sofia häromdagen och kollade då lite på gamla bilder...
Vi blir alltid så snygga ihop på bilder.... Skönt att ha några schysta foton
att se tillbaka på sen när man är 40 och fet och rynkig =D

mesofia2
Hemma hos Sofia innan vi stack på förfest..... (hösten 2005)

mesofia1
Sommar/hösten 2005

mesofia4
Klassresa till England på högstadiet

mesofia3
I början av förra terminen, då man fortfarande kunde ha kjol... Mm...


Hannah
Hon som har alltid varit en av de bästa i mitt liv.
Hon lyser verkligen upp mitt liv med glädje och skämt.
Hon finns där för mig de stunder jag behöver någon.
Med henne kan man aldrig ha tråkigt ; )
Hon är en av de BÄSTA stjärnor som blinkar resten av mitt liv!
skrivet av Sofia den 26 januari 2006

Kommenterat
Postat av: Bambi

hannah, fina bilder! jag är aldrig missnöjd med de bilder som vi tog tsm. Lova mig att blinka i evigt ; ) pussu!

Postat av: Crazy S

Den vitklädde porrisen har sina TopModel-wannabe-sidor ;D Go 4 1t!

2006-01-26 @ 17:09:13
Postat av: Joel

Jag vet inte hur jag kom in hit överhuvudtaget, men det var inget misstag ;P..puss

2006-03-18 @ 14:05:56

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: