skön morgon

ah, så skönt med sovmorgon!
vakna innan väckarklockan ringer.....
 fast idag hade jag bara lite ångest. det är en hel del Skulle-ha. typ plocka upp i hallen, städa..
suck! men igår tog jag äntligen bort min julgran, är det någon mer än jag
som haft den kvar så länge?! jag skäms. först skämdes jag för att jag tog
fram den så tidigt.... och nu.... nåja =D

come on, H&M jag och sara skulle få våra H&M-kläder i veckan
(jag
ett par bikinis (med underdel givetvis), stor väska och ett par baströjor i blått och vitt....)

gick runt på stan med thomas igår på jakt efter underställ till Sälen v. 8 - ska bli grymt kul!
hittade ett tvåpack typ långkalsonger på teamsportia för endast 74 kronor/paret, nu kanske jag slipper frysa om min rumpa! strosade runt, och sen blev jag lite sugen på en vit dunväst (endast 180 spänn.....!) har 30 dagars öppet köp, men jag är rätt säker på att jag behåller den. handlar hela tiden på rea nu.... flera veckor efter mellandagsrean =) skönt!

nej, nu ska jag kolla i min kyl vad som erbjuds...

adios!
h.






Kommenterat
Postat av: Spicy Sigge ;P

Om du inte använder din vita dunväst i Sälen v. 8, ska jag jävlas m dej non-stop, babe ;P Puss

2006-01-26 @ 17:07:17

Skriv du också

Namn:
Minns mig!

Kontakt:

Sajt:

Text: